Tvorba bezpečnostních pravidel, postupů a směrnic
:
Po důkladné a detailní analýze provedeme optimalizaci a nastavení
bezpečnostních postupů v rizikových
oblastech dle potřeb klienta jako například :
- Základní bezpečnostní pravidla pro vstup, pohyb a odchod zaměstnanců
- Personal screening - prověřování uchazečů o zaměstnání
- Bezpečnostní směrnice pro ostrahu objektů s detailními postupy i
školením dle zákona
- Bezpečnostní pravidla pro management, zaměstnance, prodejny, sklady
apod.
- Pravidla s ohledem na prevenci kriminality (prodejny, sklady, sídla a
další)
- Celkové posouzení bezpečnosti a nastavení jasných pravidel
Bezpečnostní školení zaměstnanců :
Školení s důrazem na komplexní bezpečnost. Jedná se zde o školení
vedoucích pracovníků ve vztahu
zejména k následujícím bezpečnostním oblastem :
- Ochrana dat, jména, pověsti společnosti a další ...
- Prevence, odhalování a řešení zaměstnanecké kriminality
- Odhalování a prevence kriminality (drobné, org. skupiny apod.)
- Manipulace, ochrana a nakládání s hotovosti od pokladny přes trezor až
po odvoz vč. bezpeč. postupů
- Krizová jednání a jak při nich jednat (agresivita, krádež, loupež,
požár, evakuace a další)
- Kamerové systémy a jejich zákonné využití ve vztahu k zák. č. 101/2000
Sb.
- Platby kreditními kartami, prevence, rozpoznání a postupy při zneužití
platebních prostředků
- Podvody a nekalá jednání při reklamacích
- další bezpečnostně právní školení dle Vašich potřeb.
Prověřování dodavatelů :
Kompletní prověrky dodavatelů s ohledem na novou nebo již probíhající
spolupráci jako např. :
- reference od stávajících nebo bývalých obchodních partnerů,
- vztahy mezi jednateli, společníky a zaměstnanci
- trestní minulost
- dodržování dodavatelsko - odběratelských vztahů
- propojení dodavatele se zaměstnanci odběratele
- firemní struktura a vlastnictví
- podnikatelské aktivity dle legislativy
- platební morálka, solventnost a riziková jednání
- daňové a správní delikty
- loajalitu a diskrétnost
Prověřování zaměstnanců a uchazečů o zaměstnání :
Prověřování stávajících zaměstnanců i uchazečů o zaměstnaní zejména s
ohledem na jimi uváděné
informace. Rozsah je obsahově podobný prověřování dodavatelů, ale je
doplněn zejména o :
- Důvody proč byla dána výpověď u bývalých zaměstnavatelů
- Ověřování pracovních referencí, vzdělání, délky a rozsahu praxe
- Životní úroveň, majetkové poměry, dluhy, soudní a exekuční řízení,
ručitelské závazky apod.
- Osobnostní a psychologická charakteristika
- Více informací při osobním jednání
Přítomnost
při výběru vedoucích zaměstnanců :
Osobní přítomnost našeho profesionálního zaměstnance s několikaletou
praxí při personálním pohovoru
vedeném pracovníkem Vašeho personálního oddělení s cílem účelného
posouzení psychologických a
verbálních jevů, jako například kompletní řeč těla, verbální i neverbální
projevy, osobní projev, nervozita,
náchylnost ke stresu, řeč očí v návaznosti na mozková centra a další.
Cílené
testovací retail úkony :
Provádíme cílené návštěvy obchodních prostor a míst, kde se
cíleně zaměřujeme na testovací činnosti dle požadavků
klienta. Mezi takové činnosti patří např. provádění testovacích
nákupů, reklamací, ostražitosti personálu a dalších úkonů,
které jsou určeny pro zjištění skutečného stavu v jednotlivých prodejnách
či centrech a to nejen s ohledem na dodržování
zákonných i interních pravidel, bezpečnosti ale například i frančízingu.
Vybrané úkony provádíme na základě smluvního
vztahu a oprávnění od objednatele anonymně bez oznámení výsledku na místě
a předání přímo managementu
nebo s oznámením výsledku přímo na místě dle stanovených pravidel a
postupů.
Testujeme a prověřujeme například :
- Osobní přístup a znalosti zaměstnanců
- Správnost a úplnost "markování" včetně kontroly výkonu práce na
pokladně
- Ústrojová kázeň, přístup zaměstnanců, dodržování zásad apod.
- Dodržování pravidel ochrany spotřebitele
- Bezpečnostní posouzení místa s ohledem na CCTV, rizikovost krádeží a
dalších protiprávních jednání
- Testovací nákupy, reklamace a servis
- Kontrolu ostrahy, reakční doby, postupů s ohledem na běžné, krizové i
zcela mimořádné situace.
NÁŠ ZÁKAZNÍK JE PRO NÁS PARTNEREM, JEHOŽ POTŘEBY A BEZPEČNOST JE PRO NÁS ZÁVAZNÝM PRAVIDLEM.